Nieuwe gezichten op de Maldegemse N-VA-lijst

Op 15 juni 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018
Groep 4

Op dit ogenblik legt de Maldegemse N-VA-afdeling de laatste hand aan de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 14 oktober. Het vierendertig leden tellende bestuur is trots om met een solide en hechte ploeg aan de start te verschijnen van wat velen nu reeds bestempelen als de ‘veldslag voor het Maldegems stadhuis’.

Politiek is bij N-VA Maldegem geen ‘one-man’-show maar eerst en vooral groepswerk.
Groepswerk veronderstelt samenspraak, steunt op doorgeven van informatie en beraadslaging en het maken en houden van afspraken. In de verkiezingen is men een onderdeel van het geheel en trekken we met gans onze groep aan hetzelfde gele zeel

De vierde groep is opgebouwd rond 3 vaste waarden (Maarten Bekaert, Frank Ballegeer en Leen Boussier) met elk flink wat ervaring in de gemeenteraad en wordt aangevuld met nieuwkomer Veronique De Corte.

Maarten Bekaart is een fiere echtgenoot en papa van 2 toffe dochters. Maarten is de kalmte zelve, handig, sportief en hij houdt van verre reizen.Een terrasje met een pintje of een goed glas wijn kan hem bekoren en hij zet zich met volle goesting in voor het Maldegemse verenigingsleven. Betaalbaar wonen maar evenzeer het mooie groene landelijke uitzicht van Maldegem behouden behoren tot zijn grote bekommernissen.

Frank Ballegeer voorstellen is overbodig want hij is de huidige prins carnaval van Maldegem. Frank, alleenstaande en vader van één zoon Bart, is zeer graag gezien en wordt zeer veel gezien in het straatbeeld van groot Maldegem. Frank is spontaan, joviaal, medelevend en zeer (h)eerlijk. Hij is in brugpensioen sinds 26 december 2016 na 35 jaar tewerkstelling bij Volvo Cars Gent. Frank zijn politieke interesses situeren zich bij het verenigingsleven, veiligheid en ouderenzorg.

Leen Boussier is 56 jaar en werkt als nachtverpleegkundige. Via haar beroep is Leen dagelijks bezig met de zorg voor mensen. Haar interesses gaan voornamelijk uit naar zorg voor de Maldegemse burger. Leen kent iedereen als een sociaal voelend mens met een bijzonder groot inlevingsvermogen. Ze vertoeft zeer graag onder de mensen en ze zet zich op bijzonder wijze in voor het Maldegemse verenigingsleven.

Veronique De Corte is een 52 jarige, immer goedlachse kassierster in de Smatch in Maldegem. Ze heeft twee volwassen zonen en een dochter waar ze altijd klaar voor staat. Deze levensgenieter valt op door haar spontane en positieve persoonlijkheid. Veronique geniet graag van het leven ze wil graag via haar politiek engagement een luisterend oor zijn voor alle Maldegemnaren om zo de noodzakelijke verandering mee helpen vorm te geven.

De komende dagen, weken en maanden gaan de N-VA-kandidaten, samen met het bestuur, zich verder voorstellen aan het Maldegemse publiek en hierbij vorm en inhoud geven aan de campagneslogan “Veilig thuis in een welvarend Maldegem”.

Namens de bestuursploeg,

N-VA Maldegem