Meer dan 13 (!) miljoen Euro investeringen voor Maldegem

Op 20 december 2017, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws, Mobiliteit - Openbare Werken

Maldegem, 20 December, 2017: De Vlaamse Regering heeft de investeringsbudgetten voor álle vormen van vervoer opgetrokken tot recordhoogte en dat zal ook voelbaar zijn in Maldegem. Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Ben Weyts zorgt voor recordinvesteringen in fietsinfrastructuur, waterwegen, openbaar vervoer én weginfrastructuur. Er kan zo volop werk gemaakt worden van vlotter en veiliger verkeer voor alle weggebruikers.

De planning van het Vlaamse Agentschap Wegen en Verkeer (AWV), een dienst van minister Weyts, is één lange lijst van belangrijke investeringen in de toekomst van Vlaanderen. Ook voor Maldegem zit er goed nieuws in zoals hieronder aangegeven.

Nieuw Vlaams geld voor mobiliteit 2018-2020

“Dit is bijzonder belangrijk voor MALDEGEM. Deze investeringen gaan een voelbaar verschil maken en werken meteen een aantal donkerzwarte punten weg op Maldegems grondgebied. We zijn blij dat Vlaanderen meer gaat werken aan de weg", stelt het lokale N-VA-bestuur tevreden vast.