FRACTIELEIDER NICOLE MAENHOUT IS WARME PLEITBEZORGSTER OM MEER BURGERS OP DE GEMEENTERAAD TE BEGROETEN

Op 31 december 2018

De laatste gemeenteraad van de legislatuur 2013-2018 is een feit. Deze laatste gemeenteraad was eens te meer een pijnlijk schouwspel. Een hechte bestuursploeg had Maldegem niet meer. Nooit gehad trouwens. Op het einde restte enkel een kluwen van meningsverschillen. Als er één zaak is die duidelijk werd dan is het wel dat het de hoogste tijd is voor een nieuwe ploeg.

Na afloop was er nog een fotomoment voor onze eigen N-VA-gemeenteraadsleden. We kunnen terugblikken op zes jaar stevig oppositiewerk. Het was niet eenvoudig, wel steeds erg leerrijk.

Tijdens deze laatste gemeenteraad nam onze fractieleidster Nicole Maenhout even het woord. Nicole drukte haar grote waardering uit voor de inzet en het werk dat alle gemeenteraadsleden en het volledige college van burgemeester en schepenen verrichten. Tevens uitte ze de wens dat elke Maldegemnaar ooit een gemeenteraadszitting zou bijwonen om zo kennis te maken met de complexiteit van het besturen van een gemeente.

N-VA Maldegem dankt langs deze weg de N-VA-gemeenteraadsleden Arnout, Rudy, Jan, Peter, Leen, Nicole, Frank, Maarten en onze OCMW-mandatarissen Frederik, Geertrui en Lieve voor hun inzet gedurende de afgelopen legislatuur.

Lieven Bauwens Voorzitter
N-VA Maldegem