Veilig onderweg in een welvarend Maldegem !

Op 31 december 2017, over deze onderwerpen: Activiteiten, Afdelingsnieuws
Kerstkaart 2017

Maldegem, December 2017: Het bestuur van de N-VA afdeling in Maldegem sloot woensdagvoormiddag, 27 december, het werkingsjaar af met een gezellig kerstaperitief. Opvallend was het grote aantal aanwezigen. Bij nader toezien mag dit evenwel niet verbazen. Het bestuur breidde afgelopen jaar immers uit met 4 nieuwe gezichten, nl. Katleen De Kesel, Kurt Goethals, Cedric De Smet en Nancy De Busschere. Het bestuursteam telt op vandaag niet minder dan 32 actieve bestuursleden.

De afdeling onderstreept eveneens het belang van de jongere generatie bestuursleden waarbij dit jong politiek talent zijn meerwaarde reeds bewijst tijdens de bestuursvergaderingen. Bij N-VA Maldegem is politiek bedrijven een ploegsport. Deze groep van geëngageerde burgers vormt ongetwijfeld een solied fundament waar verder op gebouwd kan worden.

Terwijl de laatste hand gelegd wordt aan het verkiezingsprogramma is er binnen het bestuur ook een campagneteam samengesteld. Talrijke initiatieven, sommige leuk andere dan weer informatief, zullen het komende jaar de campagne de nodige kleur en uitstraling geven.

Daarmee is de Maldegemse N-VA afdeling helemaal klaar voor het zeer belangrijke verkiezingsjaar.