Nicole Maenhout nieuwe fractievoorzitter

Op 21 februari 2017, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws, Gemeenteraad Maldegem, Sprokkels uit de gemeenteraad

MALDEGEM - Na het ontslag van N-VA- gemeenteraadslid Johan De Metsenaere diende het bestuur, op voorstel van de fractie, een nieuwe fractievoorzitter aan te stellen.

Het N-VA afdelingsbestuur bevestigde gisterenavond unaniem het voorstel van de fractie om Nicole Maenhout aan te stellen als nieuwe fractievoorzitter.

Nicole Maenhout is reeds lange tijd bekend als bezige bij in het Maldegemse vrijwilligerswerk. Na de verkiezingen van 2012 werd ze gemeenteraadslid. Ze was eerste opvolger voor de kamer bij de verkiezingen van 2014 en ze zet zich dagelijks in om de politiek dichter bij de mensen te brengen. Nicole is altijd aanspreekbaar en zoekt steeds de dialoog op met de Maldegemnaar.

Voorzitter Lieven Bauwens stelt: “Nicole is zeker één van de meest gekende Maldegemse N-VA-gezichten. Binnen de afdeling verzette Nicole, samen met haar organisatieteam, reeds bergen werk. Nicole is een grote verdediger van constructief overleg om een concensus te bereiken en dit zowel binnen de afdeling, de fractie maar ook in haar politieke werk.”