Duncan Ryckaert gekozen als ondervoorzitter

Op 27 oktober 2017, over deze onderwerpen: Activiteiten, Afdelingsnieuws, Jeugd, Jong N-VA Maldegem

Jong N-VA heeft nu een afdeling in het Meetjesland. Maldegem wordt vertegenwoordigd door bestuurslid Duncan Ryckaert. Duncan werd bij de oprichting van Jong N-VA Meetjesland als ondervoorzitter aangesteld.

Duncan is 26 jaar jong en woonachtig in de Heirweg 17. Naast zijn drukke beroepsbezigheden als IT'er is er nog tijd voor hobby's als muziek, film, wandelen en fietsen. Daarenboven is hij een 'Doctor Who'-fan.

Zijn politieke interesses zijn reeds lang aanwezig. Waar het kan wil hij zich graag inzetten voor alles wat met jeugd en jeugdwerking te maken heeft. Tijdens het weekend is Duncan, samen met talrijke vrienden en vriendinnen, altijd wel ergens te vinden in het Maldegemse uitgangsleven.

Binnen de Meetjeslandse ploeg ziet hij voor zichzelf een taak weggelegd om de jeugd te informeren en drempelverlagend te gaan werken. Nog volgens Duncan is er wel degelijk interesse bij de hedendaagse jeugd voor politiek en kan een duwtje in de rug bij een aantal jongeren helpen om de stap richting politiek te zetten.

Duncan is bereikbaar als volgt:
Mobiel: 0484 35 35 06
Email: duncan.ryckaert [at] n-va.be of meetjesland [at] jongnva.be